Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky
I.
Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou
    vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen
    „občanský zákoník“)
    Sýrárna Bratří Brunnerů s.r.o.
    IČ: 26069571
    DIČ:CZ26069571
    se sídlem:Jarošov nad Nežárkou 97, 378 41 Jarošov nad Nežárkou
    zapsané u Krajského soudu v Českých Budějovicích, C 12042
    kontaktní údaje:
    e-mail: jan3bares@seznam.cz
    telefon:+420 607 463 252
    web: www.syrarnabb.cz
    (dále jen „prodávající“)
  2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího
    a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou
    činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen:
    „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové
    stránce dostupné na www.syrarnabb.cz….. (dále jen „internetový
    obchod“).
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
    Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto
    obchodních podmínek.
  4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
    II.
    Informace o zboží a cenách
  5. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních
    vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového
    obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech
    souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své
    podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají
    v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě.
    Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně
    sjednaných podmínek.
  6. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je
    informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu
    ohledně tohoto zboží.
  7. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s
    balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a
    dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy
    je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  8. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li
    se prodávající s kupujícím jinak.
    III.
    Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  9. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku
    v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení,
    náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od
    základní sazby.
  10. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
    ● prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci
    v internetovém obchodě,
    ● vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
  11. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob
    platby a doručení.
  12. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit
    údaje, které do objednávky vložil. Objednávku kupující odešle prodávajícímu
    kliknutím na tlačítko „objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou
    prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je
    vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení
    kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
  13. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o
    obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání
    zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy.
    Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní
    smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o
    přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu kupujícího. / Neprodleně
    po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení
    objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto
    potvrzení se považuje za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální
    obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením
    objednávky prodávajícím na e-mailovou adresu kupujícího.
  14. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže
    prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou
    nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a
    kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí
    této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto
    obchodních podmínkách.
  15. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit
    objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky
    prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo
    nebo e-mail prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
  16. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při
    uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání,
    není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně
    chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické
    potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek.
    Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle

    kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná
    nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v
    takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou
    adresu prodávajícího.
    IV.
    Zákaznický účet
  17. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může
    kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického
    účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat
    zboží také bez registrace.
  18. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující
    povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
    uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
    Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou
    prodávajícím považovány za správné.
  19. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
    Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k
    přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za
    případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
  20. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  21. Prodávající může zrušit uživatelský účet a to zejména v případě, když
    kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší
    své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
  22. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě
    a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového
    vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového
    vybavení třetích osob.
    V.
    Platební podmínky a dodání zboží
  23. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy
    může kupující uhradit následujícími způsoby:
    ● bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č 670100-
    2212916263/6210, vedený u M bank
    ● v hotovosti při osobním odběru v provozovně,
    ● v hotovosti u při osobním odběru na uvedené adrese……
  24. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady
    spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno
    výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním
    zboží.
  25. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V
    případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 2 dnů od uzavření
    kupní smlouvy.
  26. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle
    pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
  27. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu
    splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  28. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou
    obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  29. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu
    účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online,
    v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
  30. Zboží je kupujícímu dodáno:
    ● na adresu určenou kupujícím objednávce
    ● osobním odběrem v provozovně prodávajícího.
  31. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
  32. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží
    jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky
    prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě
    zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné
    náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  33. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené
    kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V
    případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat
    opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je
    kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží,
    resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  34. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost
    obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci.
    V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do
    zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  35. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je
    odeslán na e-mailovou adresu kupujícího. / Daňový doklad je přiložen k
    dodávanému zboží.
  36. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za
    zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
  37. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na
    kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující
    povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
    VI.
    Odstoupení od smlouvy
  38. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako
    spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  39. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
    ● ode dne převzetí zboží,
    ● ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik
    druhů zboží nebo dodání několika částí,
    ● ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná
    opakovaná dodávka zboží.
  40. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy
    ● poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným
    souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající
    před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo
    na odstoupení od smlouvy,

    ● o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního
    trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro
    odstoupení od smlouvy,
    ● o dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti
    dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli
    prodávajícího,
    ● o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho
    osobu,
    ● dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po
    dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
    ● dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z
    hygienických důvodů jej není možné vrátit,
    ● dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu,
    pokud porušil jejich původní obal,
    ● dodávce novin, periodik nebo časopisů,
    ● dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl
    dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty
    pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil
    kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
    ● v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
  41. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat
    prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  42. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář
    k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní
    smlouvy zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu prodávajícího
    uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu
    bezodkladně přijetí formuláře.
  43. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do
    14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady
    spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží
    nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  44. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději
    však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky
    včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem.
    Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen
    tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další
    náklady.
  45. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který
    prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve
    výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  46. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté
    peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo
    prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  47. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a
    neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody
    vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku
    kupujícího na vrácení kupní ceny.
  48. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání
    zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel
    zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje
    kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve
    lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní
    prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy
    přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
    VII.
    Práva z vadného plnění
  49. Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména
    prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
    ● má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové
    vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující
    očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    ● se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke
    kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    ● zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
    byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
    předlohy,
    ● je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    ● zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  50. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v
    jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn
    uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti
    čtyř měsíců od převzetí.
  51. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží
    nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po
    kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za
    jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k
    použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li
    kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv
    z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné
    zboží užívat.
  52. Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se
    nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší
    cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u
    použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou
    zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z
    vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že
    zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
  53. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a
    požadovat
    ● výměnu za nové zboží,
    ● opravu zboží,
    ● přiměřenou slevu z kupní ceny,
    ● odstoupení od smlouvy.
  54. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,

    ● pokud má zboží podstatnou vadu,
    ● pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po
    opravě,
    ● při větším počtu vad zboží.
  55. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již
    při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu
    neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  56. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jdeli o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění
    vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  57. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí
    reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží
    větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo
    uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od
    smlouvy.
  58. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si
    zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li
    kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si
    své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při
    nepodstatném porušení smlouvy.
  59. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy
    může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
  60. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl
    nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
  61. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané
    zboží zlevněno.
  62. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je
    přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající
    je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo
    uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující
    požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
    potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné
    odůvodnění zamítnutí reklamace.
  63. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve
    složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba
    přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení
    vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně,
    nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s
    kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za
    podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit.
    Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle
    kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  64. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  65. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím
    věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  66. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně
    vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto

    právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po
    uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
  67. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  68. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
    § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a
    zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
    VIII.
    Doručování
  69. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně
    doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  70. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu
    uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu
    korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu
    nebo v objednávce.
    IX.
    Osobní údaje
  71. Všechny informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou
    důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu
    písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než
    za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou
    mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon,
    pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze
    obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým
    způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním
    sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po
    dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
    X.
    Mimosoudní řešení sporů
  72. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná
    Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
    IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení
    sporů on-line nacházející se na internetové adrese
    http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi
    prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  73. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská
    567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
    http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
    Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o
    řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a
    směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  74. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
    oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
    živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
    rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o
    ochraně spotřebitele.

    X.
    Závěrečná ustanovení
  75. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem
    České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje
    mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České
    republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně
    závazných právních předpisů.
  76. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování
    ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  77. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva
    k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek,
    loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat,
    upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu
    prodávajícího.
  78. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích
    osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho
    určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat
    postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat
    žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit
    neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další
    součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho
    části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho
    určením či účelem.
  79. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765
    odst. 2 občanského zákoníku.
  80. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím
    v elektronické podobě a není přístupná.
  81. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
    ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti
    předchozího znění obchodních podmínek.
  82. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od
    smlouvy.
    Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 20.5.2020